Erenet.NET içerik; animasyon, oyun, telefon şakaları, çizgi film, komik yazılar
Erenet Erenet Erenet
Erenet Çizgi film izleyin Erenet
Erenet Erenet Erenet
Erenet Erenet Erenet Erenet
Erenet Ana Sayfa Erenet Flash Animasyonlar Erenet Flash Oyunlar Erenet Çizgi Filmler Erenet Fıkralar Erenet Komik Resimler Erenet Komik Filmler
Erenetoyun
Erenet.NET - Flash animasyonlar, telefon şakaları, çizgi film ve flash oyunlar ile hizmet veriyor.
23 Ekim 2014, Perşembe 02:52:11
  Giriş Yap veya Üye Ol (Ücretsiz)
Ana Menü
Ana Sayfa Ana Sayfa
Animasyon Animasyon
Oyunlar Oyunlar
Komik Video Komik Film
Komik Sesler Komik Sesler
Çizgi Film Çizgi Film
Telefon Şakaları Telefon Şakaları
Komik Yazılar Komik Yazılar
Resimler Resimler
Fıkralar Fıkralar
Bilmeceler Bilmeceler
Duvar Yazıları Duvar Yazıları
İlginç Bilgiler İlginç Bilgiler
Harbi Tivi Harbi Tivi
Koca Kafalar Koca Kafalar
Komik 100 Komik 100
Facebook Facebook Sayfası
Firefox Firefox Yükle
Gerekli ve Gereksiz Sözler Sözler
 Erenet Genel İçerik
3d oyunlar 3d oyunlar
Canlı Tv Canlı TV
MSN Messenger MSN Messenger
Gazeteler Gazeteler
Logo Melodi Logo Melodi
Site Rehberi Site Rehberi
Güvercinler Güvercinler
Burçlar Burçlar
Haberler Haberler
Arama Sitede Ara
Hazır SMS Sözleri Hazır SMS Sözleri
Forum Forum
Dosyalar Dosyalar
Bilgisayar Dersleri Bilgisayar Dersleri
Oyun Hileleri Oyun Hileleri
Wallpaper Wallpaper
İlizyonlar İlizyonlar
Üye Listesi Üye Listesi
Özel Mesajlar Özel Mesajlar
Reklam Reklam
İletişim İletişim
Erenet Tavsiye Tavsiye
 Erenet Webmaster
Bizi Destekleyin Destekleyin
Webmaster Hizmetleri Webmaster Araçları
PHP Kodları PHP Kodları
Sitene İçerik Ekle Sitene İçerik Ekle
En Komikler
Komik Çizgi Filmler
Sarı Kanarya Sarı Kanarya
Kadınlara Dayak Kadınlara Dayak
Çocuk Oyunu Çocuk Oyunu
Kapkaç Kapkaç
Derin Devlet Derin Devlet

Komik Yazılar
Bok Çeşitleri Bok Çeşitleri
Yaratıcı MSN 'Nick' Leri Yaratıcı MSN 'Nick' Leri
Bebek Nasıl Yapılır Bebek Nasıl Yapılır
Kızlar Pc Alırsa Bakın Ne Olur ? Kızlar Pc Alırsa Bakın Ne Olur ?
Cem Yılmaz'dan Alıntılar Cem Yılmaz'dan Alıntılar

Komik Filmler
Cem Yılmaz Yeni GİTT Reklamı - OPET-Migros Cem Yılmaz Yeni GİTT Reklamı - OPET-Migros
Dikkat Şahan Çıkabilir-Dişi Yakarış Dikkat Şahan Çıkabilir-Dişi Yakarış
Öpücük Öpücük
Koca Kafalar - Shake It Up Koca Kafalar - Shake It Up
Cem Yılmaz - Opet - Arabanın Hakkı Cem Yılmaz - Opet - Arabanın Hakkı

Komik Fıkralar
Memelerim Memelerim
Hepsi Ödemiyor Hepsi Ödemiyor
İETT İETT
Üç Kız Kardeş Üç Kız Kardeş
Seyahatten Dönüş Seyahatten Dönüş
Komik Yazılar 

Ana Sayfa |  Komik Yazı Ekle |  Bütün Komik Yazılar |  Arama Sayfası |  En İyiler |  Rasgele Komik Yazı

Erotik Shop Diyalogları +18

-şey ben penis büyütücü alacaktım ama
+ lan mehmet bak ufakmış bunun ki...
-abi aramızda kalsa
+ olm takma lan kafana önemli olan işlevi
-senin meslek ahlakının ak



-abi vibratör alacam ama
+sen mi
-evet abi ama gözünü sevem aramızda kalsın
+sen gelsene hele arkaya
-yok abi sen yanlış anladın
+gel lan ipne

-ben bizim hanım için leopar kostümü alacaktım ama
+senin hatuna aslan daha iyi gidiyo
-ne diyon lan sen
+bi dost desem

-abi ben buradan bu vibratörü almıştım ama
+eeee....
-iade etmek istiyorum
+kusura bakma kardeş, döte giren şeyi geri alamıyoz
-ama memnun kalmadım üründen
+sen geç arkaya ben seni hemen memnun edecem

Merhaba ben takma pipi alacaktım
+ Buyrun envai çeşit mevcuttur
- Yanlız ben test edilmiş onaylanmış istiyorum
+ Merak etmeyin bizde seinfeld diye bir eleman var hepsini test ediyor
- Tamam varsa 25 cm alayım
+ Buyrun

- Ben vibratör alcaktım
+ Paket mi olsun burda mı alcan

-tamam varsa 25 cm alayım
+maşallah abla hepsini alabiliyonmu

- Zenci tarrağı geldimi acaba ?
- Geldi tabi aplacığım ama istersen at tarrağımızda var ondan vereyim hemde üzeri sineklisinden..
- Ay yok ben zenci alayım
- Nası bişi olsun apula.. Bir sürü çeşidimiz var..
- Ay bilmem ki kaç çeşit bunlar ayol..
- Ohoo bir sürü apulacığım.. Shaq o neil var dikembe mutombo var vs vs..
- Ne güzel ya .. Ben en iyisi en kalını hangisiyse ondan alayım..
- Oldu o zaman .. Ben sana bi tane Ben Wallace veriim apla..

- Bu vibratörlerin sadece titreşimlilerimi var ?
- Nası yani apla .. Daha neylisi olsun ki ?
- Ay ne biliim geçen benim bi arkadaşa gelmiş yurtdışından hem titreşimli hemde melodi çalıyomuş...
- Hoppala Apla sen eminmiisn öle olduğundan ben hiç duymadım müzikli vibratör valla
- Ay niye yalan söyliim ayol arkadaşım anlattı çok hoş bişimiş bi yandan titrerken bi yandan da ''Love Story'' müziği çalıyomuş..
- Hımm.. Affedersin ablacığım ama senin arkadaş cep telefonunu kullanıyo olmasın..


Yorum Ekle | Arkadaşınıza Gönderin Arkadaşınıza Gönderin | Yazdır Yazdır

Puanlama : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Gönderen: TaSaRiM
Eklenme Tarihi: 18 Ekim 2006 Çarşamba
Okunma Sayısı: 17552
Oylama:
Etiketler: Erotik Shop Diyalogları 18
Bu Yazıya Link Vermek İçin Kullanılabilecek Linkler
Forum Linki:
HTML Link:
Direkt Link:
Mause ile tıklayın ve Ctrl + C ile kopyalayın

Bilgi Dağarcığı: Kelebekler, ayakları ile tat alırlar.

Günlük BurçlarGünün SözüOyun HileleriPosta KodlarıReklamİletişimKullanım Koşullarıİstatistik

Erenet.NET'in içerik kod yazılımının bir kısmı PHP sitesine aittir. Design: Erenet.info
(IP) Copyright © 2005 by Erenet.NET

Sitemiz en iyi Firefox tarayıcı ile 1024x768 çözünürlükte görüntülenir

Animasyon filmlerimizi beğendiyseniz çizgi film izle sitemizden birbirinden eğlenceli çizgi filmleri seyredebilirsiniz.
3 boyutlu oyunlar yayınlayan unity 3d oyunlar sitesi ile 3 boyutlu oyun, online oyunlar sitemizden çevrimiçi oyunları oynayabilirsiniz.
Bilgisayar oyunları için oyun hileleri arıyorsanız gamend.net'i ziyaret ediniz. Bisikletoyunlari.net.tr sitesinden çocukluk yıllarının vazgeçilmezi bisiklet oyunları oynayabilirsiniz. Ayrıca "Süper Oyunlar" isminden de anlaşılacağı üzere Superoyunlar.org sitesinden çeşitli formatlardaki flash oyunları oynayabilirsiniz.

Bu sayfanın uygunsuz olduğunu düşünüyorsanız lütfen bize bildirin.
E-Posta

Reklamı Göster